0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین رنگ برای کمد دیواری

به کابینت های دیواری که از آن ها برای نگهداری پوشاک و دیگر لوازم استفاده می شود کمد دیواری می گویند، این کمدها به دو صورت متحرک و ثابت ساخته می شوند، نسل جدید کمد دیواری ها به دلیل کاربرد فراوانی که در جاسازی وسایل دارند بسیار محبوب واقع شده اند و تقریبا در همه خانه ها یک کمد دیواری وجود دارد. کمد دیواری ها در سایزهای مختلف به صورت سفارشی ساخته می شوند و با توجه به زیر بنا، نقشه، فضای در نظر گرفته برای کمد و ... این اندازه مشخص می شود. اگر توجه کنید مهم ترین بخش هر خانه در اتاق خواب متعلق به کمد دیواری است، کمدهای دیواری اکثرا از جنس چوب، ورق MDF و یا سایر متریال مشابه می باشند که نوع آن با توجه به سلیقه، کاربرد، بودجه و ... تعیین می شود.

ویژگی های بهترین کمد دیواری

کمد دیواری در سه نوع کمد دیواری، کمد لباس و کمد کلوزت موجود هستند که این کاربردها اختصاصی نیستند و می توانند کاربردهای گسترده ای داشته باشند. یکی از نکات مهم در انتخاب کمد دیواری نوع درب آن است که در انتخاب جنس آن محدودیتی وجود ندارد، به طور کلی برای درب کمد دیواری ها می توان یکی از دو مدل ریلی یا لولایی را انتخاب کرد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاصی دارند. هر کمد دیواری باید بزرگ، جادار، کاربردی و راحت باشد علاوه بر این ویژگی ها باید ظاهری زیبا داشته باشد، کمد دیواری در اغلب موارد یکی از چهار دیوار اتاق را می پوشاند در نتیجه رنگ و ظاهر آن تاثیر به سزایی در دکوراسیون اتاق دارد.
رنگ یکی از نکات مهم در طراحی و دیزاین است و اتاق خواب یکی از مکان های مهم هر خانه می باشد که با انتخاب صحیح رنگ و دکوراسیون می توانید از آن لذت ببرید. اگر در خانه چند اتاق خواب و چند کمد دیواری دارید لزومی به یک رنگ بودن کمد دیواری ها نیست، اگر می خواهید کمد دیواری خیلی در دید نباشد و جلب توجه نکند باید از رنگ های ملایم و کم رنگ استفاده کنید البته بهتر است کمد دیواری از رنگ های خاص باشد تا دکور کردن بهتر و زیبا سازی اتاق بیشتر به چشم آید. برای جلوگیری از شلوغی در اتاق خواب بهتر است از کمدهای یک رنگ استفاده کنید که یکی از بهترین رنگ ها، رنگ طبیعی چوب است زیرا سبب تداعی طبیعت می شود و آن را جذاب تر می کند، کمد دیواری تک رنگ فضای اتاق را بزرگ تر نشان می دهد. بیشتر افراد کمد دیواری های سفید را ترجیح می دهند زیرا انتخابی هوشمندانه است که اتاق را بزرگ تر نشان داده و به راحتی با هر رنگ و دکوراسیونی هماهنگ می شود.

ویژگی های بهترین کمد دیواری

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت بهترین رنگ برای کمد دیواری برای هر شخص و خانه ای می تواند کاملا متفاوت باشد اما بهتر است در هنگام انتخاب رنگ به نکات زیر بیشتر توجه کنید:

  • بیشتر از کمد دیواری تک رنگ استفاده کنید.
  • کمد دیواری اتاق کودک را کاملا متفاوت انتخاب کنید و رنگ ها را با هم ترکیب نمایید.
  • رنگ کمد دیواری را حتما با دکوراسیون اتاق هماهنگ کنید.
  • برای جذابیت بیشتر و به چالش کشیدن از تم های متضاد یا سیاه سفید استفاده کنید.
  • رنگی را که با آن احساس بهتری دارید را انتخاب نمایید.
  • بهتر است از رنگ سفید و رنگ چوب بیشتر استفاده کرد. 
نوشتن دیدگاه