0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
دکوراسیون اتاق خواب 12 متری

اتاق خواب های 12 متری به دلیل داشتن فضای بیشتر می توانند در طراحی و دکور اجازه عمل بیشتری را به طراح بدهند. 

ضروریات طراحی دکور

داشتن یک فضای زیبا و بدیع با داشتن آگاهی از چند المان مختلف امکان پذیر است. در واقع فقط با چیدمان های معمولی نمی توان یک اتاق خواب را دکور کرد. اطلاع از نوع چینش و انتخاب سبک و رنگ های مناسب برای دکور کردن یک فضا از مواردی است که با رعایت آن ها می توان بهترین شیوه طراحی یک اتاق یا فضا را داشت. برای دکور و طراحی هر فضایی به خصوص اتاق خواب به تجربه و مهارت نیاز دارید. این مهارت را می توان از طراح های دکور یا دیزاینر های طراحی داخلی آموخت و یا با استفاده از دانش آن ها در این زمینه بهترین نوع طراحی را برای یک اتاق 12 متری پیاده کرد.

ضروریات طراحی دکوراسیون

موارد مهم در طراحی دکور  اتاق 12 متری

در طراحی دکور اتاق 12 متری باید مواردی را مورد توجه قرار داد. از جمله:

  • سبک: اتاق خواب های 12 متری به دلیل دارا بودن فضای کافی برای اجرای ایده های متفاوت مستعد پیاده کردن هر نوع سبکی می باشند. گزینه اول در طراحی دکور انواع اتاق خواب این موضوع است که ابتدا سبک مود علاقه خود را انتخاب کنید. سبک ها را می توان بر اساس فضا و یا سلیقه افراد تعیین کرد.
    - سبک مینی مال: سبک مینی مال سبکی است که در آن شما می توانید یک فضای خالی یا لخت را در آن تجربه کنید. در این سبک می توان از حداقل اشیا و وسایل کمک گرفت و کاربردی ترین چیدمان را در این نوع سبک داشت. سادگی را می توان شاخصه اصلی این نوع از طراحی دانست. استفاده از رنگ هایی که باعث نوازش روح و چشم می شوند مانند سفید زا در این سبک فراموش نکنید.
    - سبک صنعتی: به سبکی اطلاق می شود که در آن می توان وسایل و اشیا چوبی سنتی مانند آباژور ها و فرش های سنتی را داشت. این نوع سبک به سبک چیدمان منازل در قرن های 17 و 18 میلادی اروپا برمی گردد. استفاده از رنگ های زرشکی، سرخ و قهوه ای در این نوع دکور حرف اول را می زنند.
    - سبک مدرن از جمله سبک هایی است که در آن از چیدمان شلوغی استفاده نمی شود. استفاده از اشیا و تابلوهای ساده اما مدرن و فانتزی لازمه این نوع از طراحی دکور است. سرویس های چوبی با کنده کاری های کم و یا ساده و فانتزی مناسب این نوع سبک می باشند. فرش های انتخابی باید ترجیحا یک رنگ و مدرن و به صورت تکه ای انتخاب شوند.
  • رنگ: یکی از ملزومات برای طراحی انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکور است. دانستن این امر که در استفاده از هر نوع سبکی از چه رنگ هایی باید استفاده شود در زیبایی فضا تاثیر بسزایی دارد. به طور مثال برای اجرا کردن سبک مدرن در اتاق خواب استفاده از رنگ های شاد و روشن جلوه بهتری به محیط خواهد داد این در صورتی است که برای کلاسیک نشان دادن فضا باید از رنگ های فاخر و سنگین استفاده نمود.
نوشتن دیدگاه