0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
آیا کابینت ام دی اف سوسک میزند

کابینت هایی که با عنوان ام دی اف(MDF) در بازار وجود دارند از جمله بهترین و پرکاربردترین کابینت هایی هستند که می توان از آن ها در آشپزخانه ها استفاده کرد. کابینت های ام دی اف دارای درجه بندی و کیفیت های متنوعی می باشد. این نوع از کابینت ها بعد از نصب و استفاده باید درست نگهداری شوند تا از آسیب های احتمالی در امان باشند.
یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از کابینت های MDF آشپزخانه اتفاق می افتد، سوسک زدن کابینت می باشد. طرح این موضوع بسیار مهم است که کابینت ها نمی توانند به خودی خود موجب سوسک زدن شوند و آن چه باعث این اتفاق می شود شرایط نگهداری نادرست از کابینت می باشد. برای تهیه جدیدترین انواع مدل ام دی اف می توانید از محصولات ایچوب دیدن فرمایید. 

چرا کابینت آشپزخانه سوسک میزند؟

کابینت هایی که دارای رطوبت و نم می باشند، می توانند علاوه بر سوسک مامن بسیاری از حشرات و قارچ ها باشند. این نوع از حشرات عموما مکان های نم دار و مرطوب را برای تولید مثل انتخاب می کنند. در صورت نم دار شدن و باد کردن کابینت های ام دی اف آشپزخانه بهترین گزینه برای جلوگیری از رویش و تولید مثل قارچ ها و سوسک ها این می باشد که نسبت به تعمیر این نوع از آسیب دیدگی ها در اولین فرصت اقدام شود. با اینکار اجازه تکثیر به این حشرات داده نخواهد شد.
یکی دیگر از عواملی که باعث خواهد شد سوسک ها در محل هایی مانند کابینت تخم گذاری کنند بهداشت ضعیف آن ناحیه خواهد بود.به همین دلیل تمیز نگه داشتن این محیط مخصوصا درون و بیرون کابینت ها نیز یکی از راه های جلوگیری از تکثیر سوسک ها می باشد.

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کابینت ام دی اف با مشاورین مجرب ایچوب در تماس باشید.

چرا کابینت سوسک میزند؟

چگونه سوسک های کابینت را از بین ببریم؟

در صورتی که کابینت های آشپزخانه محل تکثیر سوسک و دیگر حشرات شوند می توان با روش های متعددی آن ها را از بین برد. یکی از این روش ها استفاده از اسپری ها و حشره کش ها است که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت استفاده از این اسپری ها باید توجه نمود که افراد خردسال و بزرگسال در معرض اینگونه مواد شیمیایی قرار نگیرند.
روش دیگر برای جلوگیری از تکثیر بیشتر سوسک ها می تواند تعمیر کابینت های آشپزخانه نم دار و آسیب دیده باشد. در کنار این موضوع باید تلاش شود نظافت منزل و آشپزخانه به طور مرتب رعایت شود. این موضوع نقش بسزایی در کنترل تکثیر سوسک ها خواهد داشت. ضد عفونی کردن محل های مورد نظر باعث می شود که سوسک های جدید تخم گذاری نکنند.
وجود دستگاه های جدیدی به بازار که باعث می شوند انواع حشرات از خانه دور شوند در از بین بردن این نوع از حشرات بسیار کاربردی بوده است. انواعی از ترکیب های شیمیایی برای حشراتی مانند موریانه های کابینت آشپزخانه و کمد دیواری استفاده می شوند. از این خمیر ها می توان در محل هایی نزدیک تجمع موریانه ها و حشرات دیگر استفاده کرد. این مواد باعث از بین رفتن بسیاری از آن ها خواهد شد. در استفاده از این نوع خمیر ها نیز مانند حشره کش ها باید دقت نمود که در دسترس خردسالان و کودکان قرار نگیرند.

 

نوشتن دیدگاه