0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
مرکز فروش فیبر چوبی

فیبر چوبی از الیاف چوب های نرم و سخت تولید شده و به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین نوع چوب می باشد. همچنین این یک انتخاب محبوب برای پروژه هایی است که نیاز به نصب سریع دارند و علاوه بر ایمنی، در دسترس نیز می باشد. یک مرکز فروش فیبر چوبی به عنوان قطب توجه تمام سازندگان مصنوعات چوبی است. امروزه با پیشرفت هایی در مسیر تولید، فیبرهای چوبی باکیفیت با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می شود که استفاده از فیبرهای چوبی با انعطاف پذیری خوبی در پشت محصولات چوبی، بسیار پرکاربرد است.

چرا انتخاب فیبر چوبی به نفع ماست؟

انتخاب فیبر های چوبی برای شما فواید زیر را خواهد داشت: 

  • هزینه کمتر و قیمت های اقتصادی در مقایسه با سایر فراورده های چوبی
  • هنگام استفاده، برشکاری و نگهداری از استانداردهای لازم برخوردار است.
  • ظاهری طبیعی را ایجاد می کند.
  • دارای تنوع رنگی بالا با انتخاب روکش های مختلف
  • غیر سمی است و حاوی رنگ، مواد شیمیایی یا مواد افزودنی نیست.

فواید انتخاب فیبر چوبی

ویژگی های فیبر چوبی 

در مورد فیبر های چوبی اطلاعات زیر نیز برای شما مفید خواهد بود:

  1. فیبر چوبی از تکه های ریز پس از ترکیب با مواد خمیری و آب توسط دستگاه پرس در قطرهای مختلف چند میلی متری تولید می شود. میزان فشار دستگاه پرس و اندازه الیاف اولیه، فیبر چوبی با کیفیت های متفاوتی تولید می کند که در مرکز فروش، انواع فیبرها با ضخامت های متفاوت موجود است تا پاسخگوی نیازهای مختلف سازندگان باشد.
  2. محصولات متنوعی مانند فیبرهای چوبی یک رو و دو رو با روکش های مختلف ساده و طرح دار با تنوع رنگی بالا وجود دارد. فیبر چوبی با تنوع بالا و انعطاف پذیری خوب برای تولید انواع محصولات هنری مناسب است.
  3. فیبرهای چوبی با شکل های متنوع دایره و بیضی نیز بسیار مورد توجه هستند که شما می توانید در مرکز فروش فیبر چوبی، نیازهای خود را در اشکال متفاوت سفارش بدهید. برش فیبر چوبی به شکل های دقیق و دایره ای دشوار است و به دستگاه های مخصوصی نیاز دارد.
  4. در مرکز فروش، شما می توانید با توجه به کاربرد محصول و نحوه بکار گیری آن، فیبر چوبی مورد نیاز خود را تهیه کنید. قیمت بسیار مناسب و با صرفه آن باعث شده تا بسیاری از سازندگان محصولات چوبی از آن در کارهای تولیدی خود استفاده کنند.

فیبر چوبی

مشخصات مرکز فروش فیبر چوبی

یک مرکز فیبر چوبی مشخصات زیر را دارد:

  1. فروش فیبر چوبی در اندازه های متفاوت و با تعداد مورد نیاز (فروش به صورت عمده و خرده)
  2. دارای سال ها سابقه درخشان و فعال با برندهای مختلف فیبر چوبی
  3. دارای کیفیت های بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب
  4. تنوع طرح با رنگ های مختلف

قیمت فیبر نازک چوبی

فیبرهای نازک چوبی با ضخامت های میلی متری در مقایسه با ورق های نئوپان از قیمت پایین تری برخوردارند و به همین دلیل، بسیاری از سازندگان از آن ها در پشت محصولات چوبی مانند کمد و ... استفاده می کنند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هرچه ورق فیبر نازک چوبی باکیفیت تر باشد به قیمت آن اضافه می شود. در بررسی های کلی، قیمت فیبر نازک چوبی از سایر محصولات چوبی مانند ام دی اف(MDF)، ملامینه و ... نیز کمتر می باشد.

نوشتن دیدگاه