0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
قیمت ورق ام دی اف ایران جیب

عوامل بسیار زیادی روی قیمت ورق ام دی اف ایران جیب تاثیر گذار هستند در ادامه چند مورد از این عوامل را شرح خواهیم داد. اما پیش از پرداختن به آن عوامل به پاسخ سوالی احتمالی می پردازیم که ممکن است در ذهن شما شکل گرفته باشد! ممکن است از خود پرسیده باشید که قیمت ورق های ام دی اف چگونه تعیین می شود و ارائه قیمت ها به صورت دانه ای است یا وزنی یا متری و پالتی؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگویم که قیمت ورق های ام دی اف به شکل دانه ای ارائه می شود به این صورت که قیمت ارائه شده برای تنها یک ورق به ابعاد ۶.۷ متر مربع می باشد.

هنگامی که ورقه های ام دی اف به تعداد انبوه و عمده خریداری شوند تحویل آنها به شکل پالتی خواهد بود. هر پالت حداقل ۳۰ و حداکثر ۳۲ ورق دارد که برای محافظت از ورق هایی که روی هم انباشته شده اند در قسمت بالایی و پایینی آنها یک ورق ام دی اف دیگر یا نئوپان قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی درباره تنوع ابعاد ورق ام دی اف و قیمت هر کدام با ایچوب همراه شوید.

نحوه محاسبه قیمت ورق ام دی اف در ایران جیب 

نحوه محاسبه قیمت ورق ام دی اف در ایران جیب

برای محاسبه قیمت ورق ام دی اف در ایران جیب راهکارهای مختلف و متعددی وجود دارد توجه داشته باشید که ایران جیب همواره به روز ترین قیمت ها را با حداقل سود در اختیار خریداران قرار می دهد.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم عوامل بسیار زیادی روی قیمت نهایی ام دی اف ایران جیب تاثیر می گذارند که ما در اینجا آنها را به سه مورد کلی دسته بندی کرده‌ایم:

  • برند ورق ام دی اف
  • ضخامت روکش و کیفیت آن
  • کیفیت ساختار مغزی ورق

اکنون نوبت آن فرا رسیده است که هرکدام از این سه مورد را با جزئیات بیشتری شرح دهیم و رابطه معکوس یا مستقیم آنها را با قیمت نهایی ورقهای ام دی اف معرفی کنیم.

شرح عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ورق ام دی اف ایران جیب 

شرح عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ورق ام دی اف ایران جیب

کیفیت ساختار مغزی ورق: هرچقدر مغزی جرم حجمی بیشتری داشته باشد نتیجه میگیریم که متراکم تر بوده و از این جهت کیفیت و مقاومت بالاتری را دارد ضمن اینکه به اصطلاح عامیانه اره خوری بهتری را نیز دارد به عبارتی گویا تر ورق هایی با جرم حجمی بالا به راحتی برش می خورند و در حین برش کاری تکه تکه نمی‌شوند و ایجاد چوبهای پرت نمی کنند. از این رو می‌توان گفت که جرم حجمی مغزی رابطه مستقیمی با قیمت ورق نهایی دارد.

توجه داشته باشید که وزن ورق های ام دی اف به عنوان عاملی بی‌تأثیر شناخته شده است و هیچ گونه تأثیری در قیمت نهایی ورق ندارد.

برند ورق: اهمیت برند ورق و تاثیر آن در قیمت نهایی زمانی مشخص خواهد شد که بدانید کارخانه های مختلف تولید کننده ساخت و محصولات تولیدی متفاوتی دارند. به عنوان مثال یک کارخانه تولید کننده از برندی معتبر از آنجا که از مدرن ترین تکنولوژی های ساخت پیروی می کند مسلماً ورق های ام دی اف با کیفیت تری را نیز ارائه می کند.

البته اگر شما خریدار مستقیم ورق ام دی اف نیستید پیشنهاد می کنیم که تشخیص برند واقعی معتبر ام دی اف را به اهل فن بسپارید چرا که نسبت به مشتری های معمولی اطلاعات و تجربه بیشتری دارند ضمن اینکه برندهای مربوطه در زمینه تولید ورق های ام دی اف را به خوبی می شناسند. البته توصیه ما به شما انتخاب فردی مطمئن است چرا که در صورت انتخاب فردی ناشایست ممکن است جنس بی کیفیت را به نام جنس مرغوب جایگزین کند. بنابراین می‌توان گفت که معتبر بودن برند ورق رابطه مستقیمی با قیمت نهایی ورق ام دی اف خواهد داشت.

برای افزایش سطح کیفی ورق های ام دی اف روی آنها را با روکش هایی مخصوص می پوشانند که جنس و ضخامت این روکش ها نیز به عنوان آخرین عامل تاثیر گذار در قیمت نهایی ورق ها است. هر چقدر که جنس این روکش ها مرغوب تر باشد قیمت نهایی ورق ام دی اف نیز گران تر خواهد بود. منظور از مرغوب تر این است که در برابر عوامل نامساعد محیطی مانند خط و خراش استحکام و مقاومت بیشتری را داشته باشد.

قیمت انواع ورق در دیجی کالا از جمله قیمت ورق نئوپان دیجی کالا  و ورق ام دی اف ایران جیب از مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصولات آن را جستجو می کنند اما از آنجایی که دیجی کالا مرجع تخصصی فروش انواع ورق نیست توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت انواع مدل ورق ام دی اف به ایچوب مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه