0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
بهترین ورق ملامینه

ورق ملامینه محصولی نسبتا ارزان است که در کارخانه های مختلفی در سراسر کشور ایران تولید و روانه بازار می‌شود، اما مسئله‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که کارخانه های مختلف معمولا کیفیت های متفاوتی از این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. اگر برای درست کردن محصولات مختلف از بهترین ورق ملامینه استفاده شود، طول عمر محصول تا حدود زیادی افزایش پیدا خواهد کرد، به علاوه کیفیت محصول به آسانی زیر سوال نمی رود. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین برندهای ایرانی ورق ملامینه در بازار بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت ورق ملامینه با ما در ایچوب همراه شوید در فروشگاه اینترنتی ایچوب انواع مدل ورق ملامینه با قیمت مناسب عرضه شده است.

بهترین ورق ملامینه

بهترین برند ایرانی ورق ملامینه چیست؟

شما عزیزان می توانید به جای استعلام قیمت ورق نئوپان دیجی کالا با برقراری ارتباط با ایچوب به عنوان یک مرکز تخصصی فروش ورق های ام دی اف، نئوپان و ملامینه و ... از بهترین قیمت این محصولات مطلع شوید. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید ورق ملامینه در بازار فعالیت می‌کنند که برخی از این برندها موارد زیر هستند:

  • برند آرتا پرس: برند تولیدی آرتا یکی از برندهایی است که انواع مختلف روکش های ام دی اف و اچ دی اف ملامینه را تولید و روانه بازار می‌کند.
  • برند تولیدی آریا: این شرکت که در زمینه تولید انواع مختلف ورق ملامینه فعالیت می کند و در شهر تهران واقع شده است.
  • برند اکسترا: کارخانه تولیدی ورق ملامینه اکسترا در شهر اصفهان واقع شده است. این کارخانه تولیدی مواد اولیه خود را از برندهای اروپایی تهیه می‌کند، به همین دلیل می‌توان گفت ورق های ملامینه تولید شده توسط این کارخانه تولیدی کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • برند پارس: این کارخانه تولیدی که از سال ۱۳۷۴ و در شهر تنکابن فعالیت خود را آغاز نمود با دارا بودن تجربه بالا در زمینه تولید ورق ملامینه، یکی از بهترین فروشندگان این محصول است.
  • پاک چوب: از محبوبترین برندهای تولید کننده ورق ام دی اف در بازار داخلی است، برای استعلام قیمت ام دی اف پاک چوب با ما در ایچوب همراه شوید. 

بهترین برند ایرانی ورق ملامینه چیست؟

قیمت ورق ملامینه در سال 1401

با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در سال ۱۴۰۱ قیمت ورق ملامینه افزایش چشمگیری داشته است، اما به صورت کلی می‌توان گفت قیمت این محصول نسبت به قیمت ام دی اف و سایر محصولات مشابه مناسب تر است. برخی از موارد تاثیر گذار بر قیمت ورق ملامینه در سال ۱۴۰۱ موارد زیر هستند:

  • کیفیت محصول: ورق ملامینه با کیفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار می شود که هر یک قیمت‌های مخصوص به خود را دارد. بدیهی است که هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن بالاتر می رود.
  • برند تولیدی محصول: برخی از برندها محصولات مورد نظر خود را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند، در حالی که برخی از برند های ناشناخته تر با گرفتن سود کمتر سعی می‌کند، میزان فروش خود را بالا ببرند.
  • طرح ورق ملامینه: اگر طرح ورق ملامینه به گونه‌ای باشد که میزان فروش این محصول بالا برود، می توان گفت قیمت تمام شده محصول تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند. این در حالی است که طرح هایی که زیبایی چندانی ندارند، به دلیل میزان تقاضای کمتر قیمت پایین تری دارند.

با توجه به عدم ثبات قیمت‌ها در بازار، بهترین راه برای دسترسی به قیمت ورق ملامینه این است که قیمت این محصول را به صورت روزانه از طریق سایت های معتبر استعلام بگیرید. فروشگاه ما عرضه کننده بهترین ورق ملامینه از بهترین برندهای ایرانی است. برای کسب اطلاعات درباره قیمت دقیق ورق ملامینه و خرید آن به سایت ایچوب مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه