0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
ابعاد ورق نئوپان روکش دار

ورق های نئوپان اغلب از خرده های چوب، خاک اره و چسب ساخته می شوند. در واقع برای ساخت این ورق ها خاک اره، خرده چوب، مواد شیمیایی دیگر و چسب باید با یکدیگر کاملا مخلوط شوند و سپس با استفاده از پرس حرارتی ورق نئوپان تولید شود. ورق های نئوپان روکش دار با توجه به نوع روکشی که استفاده می شود به چندین دسته تقسیم می شوند. های گلاس، اچ پی ال، پی وی سی، کامپوزیت، ملامینه و ... از انواع نئوپان های روکش دار هستند. این ورق ها کاربردهای گسترده ای دارند از این رو شرکت های تولید کننده با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلفی انواع ورق نئوپان روکش دار را تولید می کنند. ابعاد ورق نئوپان اهمیت بالایی دارد و هر کارخانه با توجه به عواملی ورق نئوپان را در ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند. قیمت ورق نئوپان دیجی کالا از مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصول آن را جستجو می کنند اما از آنجایی که دیجی کالا مرجع تخصصی فروش ورق نئوپان نیست توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت ورق نئوپان به ایچوب مراجعه کنید.

ابعاد ورق نئوپان روکش دار

انواع مدل نئوپان روکش دار همراه با ابعاد آن ها

همانطور که در بالا گفته شد ورق های نئوپان را با توجه به نوع روکش دسته بندی می کنند از این رو انواع گوناگونی دارند. ورق های نئوپان با روکش های متفاوت دارای ابعاد و اندازه مختلفی نیز هستند، در واقع با در نظر گرفتن نوع استفاده ابعاد و سایز نئوپان تغییر می کند. از آن جایی که نئوپان در صنایع مختلف کاربرد دارد شناخت انواع مدل و ابعاد آن اهمیت ویژه ای دارد. در زیر انواع نئوپان روکش دار را همراه با ابعادی که تولید می شوند معرفی می کنیم البته ابعاد ورق های نئوپان روکش دار اغلب با توجه به شرکت تولید کننده، نوع استاندارد، میزان ضخامت و ... متفاوت است و این ابعاد ثابت نیستند.

  • نئوپان با روکش ممبران: یکی از پر طرفدارترین روکش ها برای ورق نئوپان ممبران است. این روکش در انواع رنگ، طرح، ضخامت و ... برای ورق های نئوپان مورد استفاده قرار می گیرد. ورق نئوپان با روکش ممبران اغلب در دو سایز 120*280 و 120*240 سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شود.
  • نئوپان با روکش های گلاس: اغلب از این مدل ورق نئوپان برای درب کابینت استفاده می شود و در ابعاد 120*240 و 120*280 سانتی متر تولید می شود.
  • نئوپان با روکش لمینت: این روکش از لایه نازک کاغذی و پلاستیک رزین تشکیل شده است و دارای ابعاد گوناگونی است.
  • نئوپان با روکش ملامینه: این نوع روکش دارای مقاومت بالایی است و قابلیت ماشین کاری را دارد. ابعاد این ورق ها اغلب 122*244 است و بسته به سفارش مشتری ضخامتی بین 6 تا 25 میلیمتر دارند.
  • نئوپان با روکش لترون: ارزان ترین روکش نئوپان لترون است و اغلب برای نوار لبه قابل استفاده است زیرا جنس ضعیفی دارد که در برابر رطوبت، حرارت و خراشیدگی مناسب نیست. این ورق ها با ابعاد استاندارد تولید می شوند که در تولید آن ها به سفارش مشتری و نوع کاربرد باید دقت کرد.

یکی از پرکاربردترین ورق های ام دی اف (ورقMDF)موجود در بازار ورق ام دی اف 16 میل است، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و ابعاد ورق ام دی اف 16 میل با کارشناسان ایچوب تماس بگیرید.

انواع نئوپان روکش دار همراه با ابعاد آن ها

اهمیت ابعاد ورق نئوپان روکش دار

اندازه و ابعاد ورق های نئوپان روکش دار برای مصرف کنندگان اهمیت بالایی دارد زیرا در ساخت انواع مصنوعات چوبی، کابینت آشپزخانه و ... ابعاد می تواند در قیمت گذاری، کاربرد، کیفیت و ... تاثیر بسیاری داشته باشد. برای خرید ورق های نئوپان روکش دار اطلاع از ابعاد ورق بسیار ضروری است که با توجه به ابعاد می توان تراکم و چگالی مطلوبی برای ورق در نظر گرفت. برای خرید انواع ورق نئوپان روکش دار با ایچوب در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه