0محصول خریداری شما
0The product you purchased
0المنتج الذي اشتريته
0Товар, который вы приобрели
قیمت ورق ملامین اصفهان

ورق های ملامینه یکی از پرکاربردترین روکش های فشرده هستند که در جهان و ایران برای روکش های چوبی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند، ملامین در واقع یک ترکیب آلی می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است و شکل آن شبیه به پلاستیک سخت می باشد، ملامین خود به تنهایی در دکوراسیون کاربردی ندارد اما در صورتی که روی محصولی روکش ملامین نصب شود آن را ملامینه می نامند. برای مشاهده انواع ورق ملامین و اطلاع از قیمت با کارشناسان مجرب ایچوب تماس بگیرید. 

کاربردهای ورق ملامینه

همانطور که می دانید ام دی اف یکی از پرکاربردترین محصولات است که از آن برای ساخت و ساز بسیاری از وسایل به خصوص برای کابینت آشپزخانه استفاده می کنند اما باید بدانید ام دی اف دارای محدودیت ها و ایراداتی می باشد، این محدودیت ها را با راهکارهایی می توان از بین برد به عنوان مثال ام دی اف نسبت به رطوبت و حرارت مقاومت پایینی دارد اما با استفاده از روکش ملامین می توان تا حد زیادی این محدودیت ها را برطرف کرد، به این نکته توجه کنید که ملامینه فقط برای روکش ام دی اف کاربرد ندارد و در محصولات دیگری چون نئوپان و ... نیز مورد استفاده است. شما عزیزان می توانید به جای استعلام قیمت ورق نئوپان دیجی کالا با برقراری ارتباط با ایچوب به عنوان یک مرکز تخصصی فروش ورق های ام دی اف، نئوپان و ملامینه و ... از بهترین قیمت این محصولات مطلع شوید.

ورق های ملامینه دارای استحکام و زیبایی بالایی هستند همچنین قیمت مناسبی دارند از این رو می توانند در صنعت کاربرد بسیاری داشته باشند، از دیگر مزیت های این ورق ها می توان به مقاوم بودن در برابر حرارت، رطوبت، تغییرات دما، حشرات، مقاوم در مقابل خط و خش، ضربه و ... اشاره کرد، ورق ملامینه نسبت به دیگر روکش ها کاربرد بیشتری در صنایع جهانی دارند به گونه ای که یک سوم سهم روکش را در جهان به خود اختصاص داده اند.
با توجه به مواردی که در بالا گفته شد ورق های ملامین به تنهایی کاربردی ندارند و شرکت های تولیدی می توانند از آن ها برای تولید محصولاتی چون ام دی اف روکش ملامینه، نئوپان روکش ملامین و ... استفاده کنند، ساخت این محصولات در ابعادهای گوناگون و استاندارد انجام می شود که علاوه بر ابعاد ضخامت کار را نیز باید در نظر گرفت، در ایران ابعاد استاندارد 366*183 با ضخامت 8تا 25 میلی متر بسیار پرکاربرد است.
تولید ورق های ام دی افی که با ورق ملامین روکش شده اند یا همان ورق ام دی اف ملامینه صرفه اقتصادی دارند از این جهت شرکت های بسیاری در ایران به خصوص اصفهان هستند که تلاش به تولید این ورق ها با رنگ ها و طرح های متنوع دارند. برای اطلاع از ابعاد ورق ام دی اف 16 میل از برندهای مختلف با کارشناسان ما در ایچوب ارتباط برقرار نمایید.

کاربردهای ورق ملامینه

عوامل موثر روی قیمت ورق ملامینه چیست؟

عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند روی قیمت ورق های ملامینه تاثیر بگذارد، شرکت های تولیدی زیادی در اصفهان وجود دارد که به صورت اختصاصی به تولید ورق های ملامین می پردازند. تقریبا نیمی از ضخامت ورق های ملامینه چسب است، برای مطلع شدن از کیفیت ورق باید به محدودیت های سنباده زنی و صاف کردن سطح دقت کرد. قیمت ورق های ملامین می تواند بسیار متفاوت باشد و با توجه به کیفیت، می توان محصول را قیمت گذاری کرد. با توجه به بالا و پایین رفتن قیمت ها نمی توان به طور دقیق قیمتی از ورق های ملامین را در اختیار شما گذاشت در نتیجه هنگام تهیه ورق های ملامین کافی ست با مراکز فروش این ورق ها تماس گرفته و از قیمت روز آن مطلع شوید. قیمت انواع ورق در دیجی کالا از جمله قیمت ورق نئوپان دیجی کالا  و ورق ملامینه از مواردی است که افراد در هنگام خرید این محصولات آن را جستجو می کنند اما از آنجایی که دیجی کالا مرجع تخصصی فروش انواع ورق نیست توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت انواع ورق ملامینه به ایچوب مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه